Ко-менаџирањето во 10 училишта од Западен Балкан покажа дека кога учениците, наставниците и родителите за
Ко-менаџирањето нуди пофер и инклузивно донесување одлуки, но неговата одржливост зависи од институционал
На крајот на краиштата, учениците го поминуваат најголемиот дел од денот во училиштето па затоа кој друг
Од перспектива на наставниците, ко-менаџирањето им овозможува поголема соработка со учениците и родителит
Учениците од Западен Балкан споделуваат како преку ко-менаџирањето го менуваат својот глас во влијание, ј
Ко-менаџирањето ја заснова педагошката пракса врз психолошка безбедност и меѓусебна доверба.
Ко-менаџирањето во училиштата е револуционерна промена што ја претвора демократијата во жива училница кад
Замисли училиште каде учениците не се само слушатели, туку и носители на одлуки.